7.12.10

Lucka # 7 - Nice Girls Don't Get the Corner Office

Vill du få bättre självförtroende på jobbet? Vill du tjäna mer pengar utan att lyfta ett finger? Vill du byta jobb? Vill du till att börja med ha ett jobb? Då ska du läsa den här boken, och det gäller både flickor, pojkar, kvinnor och män. Av alla managementböcker jag läst är nog den här den allra bästa - åtminstone när det kommer till resultat. Jag tipsar om den i julkalendern eftersom jag själv ignorerade den i flera år baserat på den fåniga titeln och det rosa omslaget (silly me!). Det finns faktiskt ingen som helst anledning att inte läsa den här boken, so do!

2 comments:

Emmas Bokhylla said...

Tror att jag har en bok av samma forfattare hemma, jag skall definitivt gen den en chans nu!

Anna W said...

åh, låter bra. jag vill läsa mer av henne!