6.10.11

Koffeinberoende.

Gode värld vad Denise Rudbergs ungdomsböcker är beroendeframkallande. Det är helt sjukt. Jag önskar helt plötsligt att jag vore en tonårskille som jobbade i kaffebar, bara en sån sak. Hur bisarrt är inte det? Först slukade jag alla delarna i triologin Tillsammans, och nu när jag precis läst ut andra delen av Baristas vet jag inte hur jag ska kunna vänta på del 3. Och sen då? Denise Rudberg - du MÅSTE skriva ytterligare en ungdomsserie. Måste! Jag bryr mig varken om elegant crime eller chic-lit, men de här böckerna är jag beroende av, och jag känner redan hur abstinensen sätter in!

2 comments:

Emelie Novotny said...

Jag som älskar både chic lits och gillar elegant crimes har kontigt nog aldrig provat på Denise Rudbergs ungdomsböcker, måste nog göra det nu!

Anna W said...

ja! gört! de är hur bra som helst. jag gillar chic lit, men bara vissa författare, rudberg inte en av favoriterna i den genren. läs dem!