30.11.10

Indesign's a Bitch and then you DIY?


Håller på med bokomlag som ska till tryck. Vet inte om jag ska vara fascinerad över teknikens under eller frustrerad över att allt som är så lätt att göra med Adobes olika program är så svårt att hitta fram till... fattar ni ens vad jag menar? Jag är inte en teknisk person. Jag är mer den typen av person som sparkar på skrivare när de inte fungerar. Men jag lär mig. Även om jag kommer från klipp-och-klistra-traditionen och helst gör kollage och skriver snailmail för hand lär jag mig... långsamt...

P.S. Imorgon börjar julkalendern! Yay! DS

2 comments:

Emeli said...

Förstår precis; skall göra jättefint så blir det inte alls som det skall. Ungefär som foton förr; man tog en bra bild så framkallade de helt konstigt och motivet var inte alls vad jag hade tagit....

Anna W said...

word!