9.9.10

Sarah S.

Det här omslaget gör mig faktiskt grön av avund. Hörde författaren prata för ett tag sedan och hon beskrev sitt senaste alster som "en svart bok med rosa omslag". Utan att ens ha läst boken måste jag säga att jag tycker Sarah Sheppard lyckas så fantastiskt bra här! Snyggt, koolt, lagom, rätt. Tack! 

English: I really like this cover by Sarah Sheppard. When I heard the author talk about the book recently she described it as "a black book with a pink cover", and without even reading it I must say I think the designer nailed it! I really looks great, so thanks!

2 comments:

Martina said...

Dessutom en väldigt bra bok, jag läste den till ett bokprat för en klass med femmor och satt rentav och grät lite för mig själv i soffan.

Anna W said...

åh, kul. den verkar väldigt bra. det var oerhört intressant att höra författaren prata om den, och hur svårt det var att få ett förlag att våga ge ut den.