22.9.10

År Noll?

Here we go again. Nu sitter jag på tåget till Göteborg en dag tidigare än beräknat och förbereder mig för fem dagars hets. Eftersom jag är så tekniskt begåvad att jag raderade min gamla blogg och bilderna i alla inlägg fram till i julas är det inte mycket från tidigare år som finns kvar, men ni som är intresserade av att blicka bakåt kan ta en titt här (internet never forgets, uppenbarligen - själv försöker jag förtränga och blickar bara framåt). Vad säger ni, ska vi kalla det här år noll? På bilden ser ni höstkatalogen (som jag anser behövs och tycker det är toppen att SvB ger ut - idag har de förresten haft en konferens om framtidens bokhandel - hoppas de kom fram till good stuff), men som inte engagerade mig nämnvärt i år vid sidan av de fantastiska omslagsillustrationerna av Nina Hemmingsson (note to debutants; det är rätt bra att låta någon ärlig människa läsa igenom din presentationstext innan du skickar in den - så att vi slipper läsa fler intetsägande, tårdrypande personbeskrivningar).Well, då var vi igång!

English: Off to another bookfair, hope to see you there!

No comments: