9.8.10

Too Good To Be True?

Kan jag vara lite mer exalterad inför det här projektet? Jessica + Elizabeth + Cody = helt fantastiskt! Det är något med Sweet Valley som får mig att bli tolv år igen. Kommer ni ihåg TV-serien? Varning! Låten sätter sig på hjärnan som klister! Jag hoppas att de gör den nya filmatiseringen i klassisk 80-talsstil, det vore så underbart. Jag vill ha lösa, blonda hästsvansar, turkosa collagetröjor och söndertuggade blyertspennor! 

English: I'm very excited about the new Sweet Valley High-movie coming out in 2012. I really hope they keep that 80-ies feel to it!

3 comments:

Bokbabbel said...

ÅH! Mina absolut all time-favourite-böcker! Håller absolut med om att 80-talsstuket bör få vara med!

Frida said...

Ja, bara det här omslaget väcker en hel massa minnen :)

Anna W said...

ja, är väldigt förväntansfull...