7.6.10

Timglas.

Nej, kände verkligen inte detta.

English: No, I don't feel it.

6 comments:

Gabriella said...

Så här skriver Guardian: "Any readers frustrated by the mundane suburban detail of Meyer's previous Twilight books – vampires who play baseball, drive Volvos and give each other tasteful, thoughtful gifts – might be tempted to perk up. Sadly, it's a folorn hope." Hehe, men det var väl inte så oväntat? Kidsen lär väl köpa den ändå, Meyer är ju inget dåligt varumärke precis.

Anna W said...

true, true. och jag gillar timglaset! köpte precis ett timglas med svart sand, så jag känner en trend här... timglas med blodfärgad sand är inte så dumt som merchandice...

Emeli said...

Fin metafor där med timglaset. Vad är det du inte känner här? Själv är jag jättesugen på en sidohistoria....

Anna W said...

till att börja med: vilka i hela världen var de här "the newborns". det har jag glömt. och varför skulle jag vara intresserad av någon av dem? ungefär så. men jag är rätt ensam, kolla här: http://www.thebookseller.com/news/120263-bree-tanner-boosts-trade-selling-79-copies-a-minute.html

Emeli said...

Nu är Cullens old news, long live the newborns :)

Anna W said...

LOL, OK!